Skip to main content

Konsulent til supporteam

Katrine Vinzentsen Dalgaard
8. april 2024

Hvem er vi

JMA A/S er en markedsledende virksomhed, der leverer markedets mest udbredte og anerkendte brancheløsning, Dealer Service Management (DSM), til leverandører af maskiner i eget hostingmiljø baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central, samt flere 3. parts softwareprodukter som Reeft, Continia m.fl.

Virksomheden er placeret i Randers tæt ved motorvejen, hvor du vil få din daglige gang. På grund af travlhed, søger vi en ny konsulent til vores DSM supportteam. Som konsulent giver du daglig support til virksomheder, der bruger vores digitale DSMløsning, hvor modulerne; køb/salg, lager, finans og service er de primære supportområder.

Succes som supportkonsulent

Langt de fleste supportsager løses med et samme, og en mindre del kræver hjælp fra andre teams i JMA. Du kommer meget tæt på kundens forretning, og derfor er det af afgørende betydning, at du på en letforståelig og ubesværet måde, kan kommunikere effektivt med kunden både mundtligt og skriftligt, så de får løst deres udfordringer.

For at få succes i jobbet, er det vigtigt, at du har erfaring inden for økonomi, og det vil være en kæmpe fordel, hvis du tidligere har arbejdet med NAV/BC som ERP-system, men det er ikke et krav. Din erfaring med økonomi kan være opnået via et job som bogholder/controller eller en lignende stilling. Under alle omstændigheder er det et krav, at du har arbejdet med økonomi i et andet stort ERP-system. Alternativt kan du sidde i en lignende stilling i et konsulenthus og har fået lyst til en lidt mere uformel virksomhedskultur, hvor der er højt til loftet.

Hvad tilbyder vi:

  • Et selvstændigt og spændende job med stor grad af frihed under ansvar
  • Personlig og faglig udvikling i et team af kolleger med et meget højt fagligt niveau
  • En arbejdsplads med en god kultur og sunde værdier, hvor vi prioriterer god balance imellem arbejde og fritid
  • Lønpakke efter kvalifikationer inkl. pensionsordning, sundhedsordning, smartphone, bredbåndsforbindelse, frokostordning, eget motionscenter og velfungerende personaleforening

Hvad forventer vi af dig:

  • Du skal være indstillet på, at en del af din kommunikation foregår på engelsk - både skriftligt og mundtligt
  • Du er som person indstillet på at sænke paraderne og spørge om hjælp, hvis du sidder fast
  • Du er motiveret for en rolle som generalist, det betyder hos os - vide lidt om meget
  • Det er helt naturligt for dig at være nysgerrig og stille spørgsmål med det klare mål at forstå vores systemer og processer
  • Du er en dreven bruger af Excel
  • Du er en rigtig god kollega, der viser sig ved, at du primært tænker VI fremfor JEG
  • Du kan identificere dig med JMA-værdierne, og efterleve dem i hverdagen
  • Du udviser den nødvendige fleksibilitet, når tingene brænder på, så kunden får løst sit problem

Vil du vide mere?

Hvis du er blevet nysgerrig og gerne vil vide mere, så er du velkommen til at kontakte vicedirektør Karina Behr Andersen på +45 8711 0000 eller +45 5155 6689. Alternativt kan du kontakte HR-chef Jesper Kallesø på +45 8711 0000 eller +45 5114 1101.

Da vi har ikke en sidste frist på annoncen, vil vi anbefale dig at sende dit opdaterede CV hurtigst muligt til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., da vi løbende indkalder til samtaler. Der vil indgå diverse tests i forbindelse med rekrutteringen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilmeld dig nyhedsbrev