Rettighedsstyret kundeportal
Kundeportalen giver dine kunder detaljerede oplysninger om ordrer og fakturaer. De kan nemt og bekvemt få adgang til de nødvendige oplysninger uden at skulle kontakte din virksomhed direkte. Med vores webbaserede selvbetjeningsløsning kan dine kunder også selv oprette returordrer, hvilket giver dem fleksibilitet og sikrer, at processen for returhåndtering bliver hurtig og effektiv. Det betyder, at din virksomhed er tilgængelig for dine kunder når som helst og hvor som helst.
En af fordelene ved JMAs kundeportal er, at det er en rettighedsstyret løsning. Det betyder, at du har fuld kontrol over, hvilke funktioner den enkelte kundekontakt har adgang til. Du kan tilpasse portalen præcist efter dine kunders behov og sikre, at de kun ser de relevante oplysninger og funktioner.
Du har mulighed for at administrere følgende funktioner i kundeportalen:
- Adgang til maskinordrer: Giv dine kunder mulighed for at se og administrere deres maskinordrer direkte gennem kundeportalen.
- Adgang til almindelige vareordrer: Lad dine kunder nemt følge med i og håndtere deres vareordrer via kundeportalen.
- Adgang til fakturaer: Gør det muligt for dine kunder at få adgang til og downloade fakturaer fra kundeportalen.
- Adgang til maskinfakturaer: Tillad dine kunder at se og håndtere fakturaer relateret til maskinordrer.
- Adgang til returordrer: Giv dine kunder mulighed for at se og håndtere returordrer via kundeportalen.
- Adgang til oprettelse af returordrer: Lad dine kunder selv oprette returordrer og strømline processen yderligere.

Du kan selv tilpasse designet
Udover at tilbyde disse praktiske funktioner, giver vores kundeportal dig også fuld frihed til at tilpasse designet. Du kan vælge farver og tilføje dit eget logo, så portalen afspejler din virksomhedsidentitet og skaber en genkendelig brugeroplevelse for dine kunder.