

DSM Kundeportal
Mindre administration. Bedre kundeservice.
✔ Spar tid med færre opkald og selvbetjening døgnet rundt
✔ Kunderne finder selv fakturaer, serviceinfo, tjeklister og historik
✔ Dit layout og på dine kunders sprog – nemt på tværs af lande

Hvorfor vælge DSM Kundeportal?
DSM Kundeportal leveres som en del af jeres eksisterende DSM-løsning – og sættes op i tæt dialog med vores konsulenter.
Portalen tilpasses jeres behov og jeres kunder.
Branding og opsætning
Rettigheder og adgang
Live-data fra DSM
Færre opkald og mails
Flere sprog
Support med Freescout
Hvad dine kunder får ud af DSM Kundeportal
DSM Kundeportal giver dine kunder adgang til alt det, de ellers ville kontakte dig om – samlet ét sted.
✓ Overblik over egne maskiner, kontrakter og fakturaer
✓ Adgang til serviceaftaler, tjeklister og dokumentation
✓ Selvbetjening – når det passer dem

Selvbetjente funktioner i portalen
Serviceaftaler
Næste service
Faktura og kreditnota
Tjeklister
Maskinparken
Opret retur
Gør det nemt at returnere – kunderne opretter selv retursager.
Brugt i flere brancher – hver dag
DSM Kundeportal er relevant for alle, der servicerer maskiner – og har behov for at dele dokumentation, service og økonomiske data med deres kunder. Fx ved:
- Truck og materieludlejning - hvor dokumentation og tjeklister skal vises ved tilsyn
- Industri og produktion - hvor kunder har brug for adgang til egne serviceaftaler
- Maskinforhandlere og servicevirksomheder - med behov for selvbetjening og mindre support