Tilpas efterhånden som din virksomhed vokser
- Arbejd hvor som helst med alle funktioner på stationær pc, tablet eller mobil
- Eliminer organisatoriske siloer med én omfattende løsning, der kører, hvor du har brug for det
- Skaler, mens du vokser med moderne teknologier såsom machine learning, IoT og mixed reality
- Tag kontrol over dine virksomhedsdata og beskyt dem mod uautoriseret adgang
- Få systemet på 25 sprog, lokalisering og kodefri UI-ændringer, og udvid løsningen ved hjælp af Microsoft Power Apps, Power Automate og Power Virtual Agents
Økonomisk indsigt og forretningsindsigt
Gør det nemmere at styre likviditet, bankafstemninger, anlægsaktiver, budgettering og projektomkostninger, samtidig med at du får kortere procestider med bedre forudsigelse af forsinkede betalinger
Understøtter nemt flere valutaer, valutakurser, konsolideringer, interne transaktioner og lokale skatteregler Reducer lukketider for måneder og år med tilhørende finansielle data, debitor-, kreditor- og anlægsaktiver
Strømlin godkendelsesarbejdsgange ved hjælp af Power Automate
Brug indbyggede rapporter, Excel eller Microsoft Power BI
Forbind rapporter, diagrammer og Power BI-data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs- og lagerteams for at få præcis indsigt og træffe realistiske økonomiske beslutninger
Lever enestående kundeservice
- Registrer automatisk leverede varer som servicevarer og gem de nødvendige detaljer ét sted, så salgs- og serviceteams kan reagere hurtigt på forespørgsler
- Tilbyd fuld udskiftning eller simpel reparation med dele og lønomkostninger i én serviceordre. Øg loyaliteten ved at levere reserveudstyr til kunder, der venter på service
Arbejd smartere og hurtigere
- Få adgang til Business Intelligence, når og hvor du har brug for det, med dashboards i realtid og KPI'er for hver brugerrolle
- Forbedre resultater og produktivitet med systemforslag i realtid baseret på historiske data for at guide medarbejderne gennem arbejdsgange
- Link dine virksomhedsdata med produktivitetsværktøjer såsom Microsoft Outlook og Excel for at forbedre kunde- og medarbejderoplevelser
Fremskynd salgsprocesser
- Spor alle kundeinteraktioner og få vejledning om de bedste muligheder for mersalg, krydssalg og fornyelse gennem hele salgscyklussen
- Opret fleksible pris- og rabatstrukturer for individuelle kunder og grupper af kunder
Optimer forsyningskæden
- Genopfyld lagerbeholdning baseret på faktiske forhold, efterspørgsel og tilgængelighed ved hjælp af indbygget intelligens, salgsprognoser og prognosebeholdning for automatisk at oprette indkøbsordrer
- Opbyg bedre relationer til leverandører og konverter de bedste tilbud til ordrer.
- Sikre overholdelse af interne og eksterne politikker med processtyring og godkendelser.