Dynamics 365 Business Central
DSM Dealer Service Management er bygget ovenpå Microsoft Dynamics 365 Business Central, som er Microsofts svar på en komplet forretningsløsning.
Business Central gør det muligt for din virksomhed at forbinde mennesker, processer og indsigt for at træffe beslutninger hurtigere. Systemet er udstyret med indlejret vejledning, dashboards og er integreret med Microsoft 365 og Microsoft Teams.
Business Central giver dig mulighed for at få bedre styr på lager, at levere produkter til tiden og at du kan tilpasse dig skiftende forretningsmodeller på tværs af indkøb, produktion og lager.
Business Central er sammen med DSM en branchespecifik og fremtidssikret dealer management løsning til maskinhandlere med tilpassede digitale løsninger, som giver fordele og økonomisk vækst.
Specifikationer
Tilpas efterhånden som din virksomhed vokser
- Arbejd hvor som helst med alle funktioner på stationær pc, tablet eller mobil
- Eliminer organisatoriske siloer med én omfattende løsning, der kører, hvor du har brug for det
- Skaler, mens du vokser med moderne teknologier såsom machine learning, IoT og mixed reality
- Tag kontrol over dine virksomhedsdata og beskyt dem mod uautoriseret adgang
- Få systemet på 25 sprog, lokalisering og kodefri UI-ændringer, og udvid løsningen ved hjælp af Microsoft Power Apps, Power Automate og Power Virtual Agents
Økonomisk indsigt og forretningsindsigt
Lever enestående kundeservice
- Registrer automatisk leverede varer som servicevarer og gem de nødvendige detaljer ét sted, så salgs- og serviceteams kan reagere hurtigt på forespørgsler
- Tilbyd fuld udskiftning eller simpel reparation med dele og lønomkostninger i én serviceordre. Øg loyaliteten ved at levere reserveudstyr til kunder, der venter på service
Arbejd smartere og hurtigere
- Få adgang til Business Intelligence, når og hvor du har brug for det, med dashboards i realtid og KPI'er for hver brugerrolle
- Forbedre resultater og produktivitet med systemforslag i realtid baseret på historiske data for at guide medarbejderne gennem arbejdsgange
- Link dine virksomhedsdata med produktivitetsværktøjer såsom Microsoft Outlook og Excel for at forbedre kunde- og medarbejderoplevelser
Fremskynd salgsprocesser
- Spor alle kundeinteraktioner og få vejledning om de bedste muligheder for mersalg, krydssalg og fornyelse gennem hele salgscyklussen
- Opret fleksible pris- og rabatstrukturer for individuelle kunder og grupper af kunder
Optimer forsyningskæden
- Genopfyld lagerbeholdning baseret på faktiske forhold, efterspørgsel og tilgængelighed ved hjælp af indbygget intelligens, salgsprognoser og prognosebeholdning for automatisk at oprette indkøbsordrer
- Opbyg bedre relationer til leverandører og konverter de bedste tilbud til ordrer.
- Sikre overholdelse af interne og eksterne politikker med processtyring og godkendelser.