Vi har stort fokus på at kunne hjælpe vores kunder, når det brænder på. Vi ved nemlig, hvor vigtigt det er at kunne få fat i hjælp i akutte situationer.
Derfor har vi support-specialister klar ved telefonerne hele dagen uden pauser - også i ferier, hvor vi sørger for, at der altid er bemanding på supporten.
Vores team består af en god blanding af IT-supportere, datateknikere, datamatikere og server-specialister. Så har du behov for teknisk support vedrørende opsætning af DSM og Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365 produkter, Windows-platforme, brugeradministration, opsætning af scannere eller generelle tekniske udfordringer relateret til dine kollegers arbejdspladser, kan du kontakte vores IT-support team.
Vores IT-support team sidder klar på telefon 8711 0000 eller e-mail
Vi har ingen svartidsgaranti grundet vi ikke kender omfang eller kompleksitet, men 95% af supportopgaverne påbegyndes indenfor 30 minutter. Vi tilstræber altid at hjælpe hurtigst muligt.
Når IT-support kontaktes, vil den brugte tid automatisk blive trukket fra kundens support timebank.
JMA lægger stor vægt på, at vores DSM-supportere har et godt indblik i kundernes forretning. Derfor rekrutterer vi ofte medarbejdere, som har arbejdet i branchen gennem flere år og som har maskinhandlerbranchen "inde under huden". Vi ved noget om hele jeres installation - det giver tryghed.
Vi sidder klar i telefon-supporten til at besvare spørgsmål om vores systemer, som også kan indberettes via e-mail på
Vi har ingen svartidsgaranti grundet vi ikke kender omfang eller kompleksitet, men 95% af supportopgaverne påbegyndes inden for 30 minutter. Vi tilstræber altid at hjælpe hurtigst muligt.
Når supporten kontaktes, vil den brugte tid automatisk blive trukket fra kundens support timebank.
Support omfatter ikke instruktion af personale, der har karakter af uddannelse.
Der er i supportfunktionen ikke afsat personalemæssige ressourcer til at gennemføre længerevarende samtaler, der har karakter af konsulentassistance eller uddannelse af personale i betjening af systemerne.
JMAs supportpersonale er berettiget til at overdrage/vippe sagen til konsulentassistance, hvis henvendelsen ikke karakteriseres som en supportsag.
JMA yder support i forbindelse med den aktuelle version af DSM-systemet og i nogle tilfælde tidligere versioner af DSM-systemet, forudsat at slutbrugeren har en gyldig opdateringsaftale med JMA.