IT Support
Vores team består af en god blanding af IT-supportere, datateknikere, datamatikere og server-specialister. Så har du behov for teknisk support vedrørende opsætning af DSM og Microsoft Dynamics Business Central, Microsoft 365 produkter, Windows-platforme, brugeradministration, opsætning af scannere eller generelle tekniske udfordringer relateret til dine kollegers arbejdspladser, kan du kontakte vores IT-support team.

Vores IT-support team sidder klar på telefon 8711 0000 eller e-mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Når der oprettes en supportsag via e-mail, tager en supportmedarbejder fat i den, så snart en medarbejder er ledig. Hvis telefonen benyttes, må det forventes, at der kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.
Vi har ingen svartidsgaranti grundet vi ikke kender omfang eller kompleksitet, men 95% af supportopgaverne påbegyndes indenfor 30 minutter. Vi tilstræber altid at hjælpe hurtigst muligt.
Når IT-support kontaktes, vil den brugte tid automatisk blive trukket fra kundens support timebank.
DSM Support
JMA lægger stor vægt på, at vores DSM-supportere har et godt indblik i kundernes forretning. Derfor rekrutterer vi ofte medarbejdere, som har arbejdet i branchen gennem flere år og som har maskinhandlerbranchen "inde under huden". Vi ved noget om hele jeres installation - det giver tryghed.

Vi sidder klar i telefon-supporten til at besvare spørgsmål om vores systemer, som også kan indberettes via e-mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Når der oprettes en support-sag via e-mail, tager supportmedarbejderne fat i den, så snart en medarbejder er ledig. Hvis telefonen benyttes, må det forventes, at der kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.
Vi har ingen svartidsgaranti grundet vi ikke kender omfang eller kompleksitet, men 95% af supportopgaverne påbegyndes inden for 30 minutter. Vi tilstræber altid at hjælpe hurtigst muligt.
Når supporten kontaktes, vil den brugte tid automatisk blive trukket fra kundens support timebank.