DSM Support

JMA lægger stor vægt på, at vore medarbejdere forstår maskinhandlerens hverdag og at de tager alvorligt hånd om de udfordringer, det kan give, hvis systemerne ikke virker optimalt.

Det er af stor betydning for os, at vore supportere har et godt indblik i kundernes forretning. Derfor rekrutterer vi ofte medarbejdere, som har arbejdet i branchen gennem flere år og som har maskinhandlerbranchen "inde under huden".

Vi sidder klar i kundesupporten til at besvare spørgsmål om vore systemer, som kan indberettes online via JMA forum - en portal med dialogfora, information fra JMA om systemerne og indberetning af ønsker til DSM systemet, eller via telefon og e-mail. Vi har udarbejdet FAQ vejledninger til systemet som kan downloades her

Fordele:

  • Vi ved noget om hele jeres installation - det giver tryghed
  • Vi ved noget om jeres hverdag - det giver vished for at vi forstår jer - vi taler samme sprog
  • Vi interesserer os for jeres forhold til jeres kunder og leverandører
  • Vi interesserer os for den handel, der foregår imellem vore kunder
  • I kan altid on-line holde øje med, hvor meget support-tid, I har brugt hos os - det giver mulighed for at planlægge økonomi og uddannelse
  • Vi vil gøre alt, hvad vi magter, for at hjælpe jer ved seriøst at tage fat om de ting, som opstår
  • Vi tilstræber altid at hjælpe hurtigst muligt.

Når der oprettes en online support sag, kan supportmedarbejderne se sagen med det samme og tager fat i den, så snart de er ledige. Hvis telefonen benyttes, må der forventes, at der kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.

Vi har ingen svartidsgaranti, men 95% af supportopgaverne påbegyndes indenfor 30 minutter. Når supporten kontaktes, vil den brugte tid automatisk blive trukket fra kundens support timebank. Der kan opnås op til 20% rabat på vores timepris, når der købes timer til support timebanken.

BEMÆRK:

Aftalen omfatter IKKE instruktion af NYT personale, der har karakter af uddannelse. Der er i support funktionen ikke afsat personalemæssige ressourcer til at gennemføre længerevarende samtaler, der har karakter af konsulentassistance eller uddannelse af personale i betjening af systemerne. I disse tilfælde er JMAs support personale berettiget til at foreslå konsulentassistance i særskilt uddannelse på det pågældende område.

Supportlivscyklus

JMA yder support i forbindelse med den aktuelle version af DSM systemet og i nogle tilfælde tidligere versioner af DSM systemet, forudsat at slutbrugeren har en gyldig opdateringsaftale med JMA.

 

Teknisk support

Vores team af teknikere består af en god blanding af it-supportere, datateknikere, datamatikere og server-specialister.

Så har du behov for teknisk support vedrørende opsætning af DSM og Microsoft Dynamics Business Central, Office-produkter, Windows-platforme, brugeradministration eller generelle tekniske udfordringer relateret til dine kollegers arbejdspladser, kan du kontakte vores tekniske team.

De sidder klar til at rådgive dig i forhold til for eksempel: 

  • problemstillinger på Windows-platforme
  • MS Office pakken, herunder Outlook eller Office 365
  • håndtering af brugeradministration og systemadgange
  • support af Remote desktop relaterede problemer
  • opsætning og support til POS-systemer, PDA´er og Batch scannere
  • håndtering af hardwarebestillinger
  • opsætning PC’er, printere og netværksudstyr
  • dokumentation og vejledninger

Kontakt:

Lene Guldberg

Support DSM

Telefon: +45 87 11 00 00

Kontakt:

Lene Krabbe Strangholt

Support DSM

Telefon: +45 87 11 00 00

 

 

VI BRUGER COOKIES