Skip to main content
Semler Agro logo

"Det er meget mindre stressende at tage ud på en opgave nu, hvor jeg har adgang til maskinens historik.

Jeg kan se alle tidligere arbejdskort og endda, hvornår jeg sidst skiftede olien. Det betyder, at jeg ikke behøver at tage alt med – jeg ved, hvad jeg går ind til."

— Kim Appelby, servicetekniker hos Semler Agro

DSM Field Service Management

Slip for papirarbejde og unødige opkald til kontoret.

Arbejd hurtigere og smartere med field service-apps udviklet af field service-eksperter – til din hverdag.

Alt sker i realtid. Alle har den samme information.

DSM Field Service Management giver et klart overblik over alle serviceopgaver

To apps, én sammenhængende arbejdsgang

DSM Field Service Management består af to dedikerede apps, der gør den daglige service nemmere:

  • DSM Service Planner – til værkføreren
  • DSM Field Service – til serviceteknikeren

DSM Service Planner – værkførerens værktøj

Bevar overblikket – og slip for papirarbejdet.

Med DSM Service Planner kan værkføreren styre hele serviceforløbet – fra planlægning til fakturering – med opdateringer i realtid og fuldt overblik over, hvem der laver hvad, hvor og hvornår.

Opdateringer i realtid

Du opdaterer én gang – ændringerne synkroniseres med det samme.

Fleksible visninger

Vælg uge-, dags- eller listevisning alt efter, hvad der passer til din arbejdsgang.

Hurtigere fakturering

Følg arbejdet løbende og fakturér med det samme, opgaven er afsluttet.

Tilpassede tjeklister

Standardisér opgaver for garanti, service og reklamationer.

Fuld integration

Synkronisér serviceaftaler, reklamationer og fakturering direkte i DSM.

Intelligent planlægning

Planlæg besøg, tildel teknikere og følg fremdrift i realtid.

DSM Field Service – teknikerens værktøj

Alt samlet ét sted – du behøver ikke ringe til kontoret.

Få adgang til maskinhistorik, hold dig opdateret i realtid, og registrér dit arbejde undervejs. Med field service-appen er du altid godt forberedt til opgaven.

Maskinhistorik

Få adgang til hele servicehistorikken, opgaveopdateringer og manualer undervejs.

Tid- og materialeregistrering

Log manuelt eller med start/stop og scan de materialer, du bruger.

Reservedele

Tjek lagerstatus i realtid – både på værkstedet og i kollegaens servicevogn.

Dokumentation

Brug tale-til-tekst, fotos og video til at dokumentere dit arbejde.

Kundedata

Slå kundeoplysninger op, kontakt dem direkte og få rutevejledning til opgaven.

Digitale tjeklister

Udfør opgaver med digitale tjeklister – alt bliver registreret og kan tilgås senere.

Vil du vide mere om DSM?

Udfyld formularen nedenfor, eller kontakt os på salg@jma.dk– så vender vi hurtigt tilbage.

Vil du gerne se, hvordan DSM fungerer i praksis, tilbyder vi gerne en demo.

Ved at indsende formularen accepterer du, at vi opbevarer og behandler dine oplysninger for at besvare din forespørgsel. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Læs mere i vores privatlivspolitik.