Planlægning af montørernes arbejdsdag og uge.
Via DSM’s planlægningsmodul kan serviceledere se, hvilke opgaver, der arbejdes på. Registrering af timer og materialer kan scannes direkte ind på opgaven.
DSM - en brancheløsning i Dynamics Business Central. Helt specielt til maskinhandlere og importører af maskiner. En komplet løsning til hele din forretning.
I DSM-systemet skaber servicemodulet et stærkt fundament for serviceafdelingen, især i forhold til styring af serviceopgaver og til montører i deres daglige arbejder med oprettelse og udfyldelse af tids- og materialeregistrering.
Serviceopgaver, aftaler og det daglige arbejde i serviceafdelingen gøres nemmere og kan styres centralt fra ét system. Funktionaliteten i servicemodulet giver serviceafdelingen bedre indblik i de opgaver og aftaler, der er i dagligdagen og skaber overblik over serviceafdelingen.
Servicemodulet i DSM giver værdi, fordi det giver mulighed for følgende:
Står du med en serviceafdeling, som mangler overblik, så sørger servicemodulet for at styre det daglige arbejde fra oprettelse af opgave til registrering af timer og til fakturering i sidste ende. Modulet kan sammensættes med de funktioner, der er brug for til at køre en serviceafdeling optimalt.
Vil du vide mere?
Planlægning af montørernes arbejdsdag og uge.
Via DSM’s planlægningsmodul kan serviceledere se, hvilke opgaver, der arbejdes på. Registrering af timer og materialer kan scannes direkte ind på opgaven.
Dine serviceopgaver oprettes automatisk efter en fastsat timegrænse eller periode pr. maskine. På denne måde ligger dine serviceeftersyn og opgaver hurtigt tilgængelige for serviceleder eller montør.
DSM er integreret med Field Service Management systemet REEFTmobile ™
Reeft er et værktøj til serviceledere og montører.
Produktet består af en administratorprofil med adgang til en webbrowser, hvor det er muligt at se det igangværende arbejde, der er planlagt for de enkelte medarbejdere. Derudover er det muligt at se de opgaver, som ikke er planlagt til en montør endnu.
Servicelederne kan påsætte dokumenter i form af PDF, links mv. som montørererne kan tilgå via deres mobil eller tablet, når de er ude på jobbet.
Montørerne får en mobiladgang til Reeft app'en. Heri kan de se de arbejdsopgaver, som ligger klar til dem den pågældende dag eller for resten af ugen. Dernæst er det også muligt at se opgaver, som ikke er allokeret til en medarbejder endnu. Dermed har montørerne mulighed for selv at påtage sig nye opgaver, hvis de mangler opgaver.
Reeft systemet hjælper blandt andet med:
Reeft fungerer offline, så montører kan benytte app'en uden at være på nettet.
Håndtering af forskellige typer servicekontrakter pr. maskine på 1 kunde. Garanti- & reklamationssatser på den enkelte maskine kan styres på timer, perioder mm.
Få indsigt i den enkelte servicekontrakt med brugte timer og materialer i forhold til den fastpris, der er opsat på servicekontrakten. Det er dermed nemt at få overblik over indtjening på servicekontrakter.
Få en oversigt over serviceopgaver, som kan vises i systemet specifikt i forhold til status, type og maskiner.
Få styr på garanti og reklamationssager via sagsoversigten i garantimodulet. Her kan man se, hvad der er modtaget i godtgørelse på de enkelte sager.
Automatisk udfyldte fakturaer efter aftale om over- eller underkørte timer, fastpris mv.
Fakturaer udfyldes automatisk med de informationer, der er indtastet på servicekontrakten eller som er udfyldt på serviceopgaven. Det samme gør sig gældende i forbindelse med fastprisaftaler.
Servicekits kan opsættes til at indeholde et specifikt sæt af reservedele og ressourcer. Dette kan opsættes specifikt pr. maskinnummer, serviceordretype, stelnummer eller lignende.
Ring helt uforpligtende på telefon 8711 0000 og få besvaret de spørgsmål du måtte have.
Telefoniske åbningstider:
Mandag-torsdag: 08.00 - 16.00
Fredag: 08.00 - 14.00
+45 87 11 00 00
info@jma.dk