DSM er baseret på Dynamics 365 Business Central

DSM er udviklet ovenpå Microsoft Dynamics 365 Business Central, som er Microsofts svar på en komplet forretningsløsning.

Sammen med DSM er løsningen fremtidssikret for maskinhandlere og kan nemt integreres med andre Microsoft produkter.

Vil du vide mere?

  • Arbejd hvor som helst med alle funktioner på stationær pc, tablet eller mobil
  • Eliminer organisatoriske siloer med én omfattende løsning, der kører, hvor du har brug for det
  • Skaler, mens du vokser med moderne teknologier såsom machine learning, IoT og mixed reality
  • Tag kontrol over dine virksomhedsdata og beskyt dem mod uautoriseret adgang
  • Få systemet på 25 sprog, lokalisering og kodefri UI-ændringer, og udvid løsningen ved hjælp af Microsoft Power Apps, Power Automate og Power Virtual Agents
  • Få adgang til Business Intelligence, når og hvor du har brug for det, med dashboards i realtid og KPI'er for hver brugerrolle
  • Forbedre resultater og produktivitet med systemforslag i realtid baseret på historiske data for at guide medarbejderne gennem arbejdsgange
  • Link dine virksomhedsdata med produktivitetsværktøjer såsom Microsoft Outlook og Excel for at forbedre kunde- og medarbejderoplevelser
  • Gør det nemmere at styre likviditet, bankafstemninger, anlægsaktiver, budgettering og projektomkostninger, samtidig med at du får kortere procestider med bedre forudsigelse af forsinkede betalinger
  • Understøtter nemt flere valutaer, valutakurser, konsolideringer, interne transaktioner og lokale skatteregler
  • Reducer lukketider for måneder og år med tilhørende finansielle data, debitor-, kreditor- og anlægsaktiver. Strømlin godkendelsesarbejdsgange ved hjælp af Power Automate
  • Brug indbyggede rapporter, Excel eller Microsoft Power BI
  • Forbind rapporter, diagrammer og Power BI-data på tværs af regnskabs-, salgs-, indkøbs- og lagerteams for at få præcis indsigt og træffe realistiske økonomiske beslutninger
  • Spor alle kundeinteraktioner og få vejledning om de bedste muligheder for mersalg, krydssalg og fornyelse gennem hele salgscyklussen
  • Opret fleksible pris- og rabatstrukturer for individuelle kunder og grupper af kunder
  • Registrer automatisk leverede varer som servicevarer og gem de nødvendige detaljer ét sted, så salgs- og serviceteams kan reagere hurtigt på forespørgsler
  • Tilbyd fuld udskiftning eller simpel reparation med dele og lønomkostninger i én serviceordre. Øg loyaliteten ved at levere reserveudstyr til kunder, der venter på service
  • Genopfyld lagerbeholdning baseret på faktiske forhold, efterspørgsel og tilgængelighed ved hjælp af indbygget intelligens, salgsprognoser og prognosebeholdning for automatisk at oprette indkøbsordrer
  • Opbyg bedre relationer til leverandører og konverter de bedste tilbud til ordrer.
  • Sikre overholdelse af interne og eksterne politikker med processtyring og godkendelser.

Skal du have en IT-løsning til hele din forretning?

Ring helt uforpligtende på telefon 8711 0000 og få besvaret de spørgsmål du måtte have.

Arne lille web

 

Arne E. Christensen

Salg og marketing

+45 51 56 51 22

aec@jma.dk

Vil du vide mere?

Udfyld formularen og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at ringe til os på telefon +45 87 11 00 00.

Under menupunktet "medarbejdere" kan du finde oplysninger på den JMA medarbejder, som du søger.

På jma.dk bruger vi cookies til at forbedre din oplevelse. Du kan acceptere vores cookies her eller sige nej tak, hvis du ikke ønsker, at vi benytter cookies i din browser.