Servicekontrakter

DSM systemet gør det muligt for dig at tilbyde servicekontrakter til dine kunder.

Det er muligt at tilføje 1 kontrakt pr. kunde med eventuel samling af flere maskiner på én kontrakt.

Fordeling af interne og eksterne poster angives pr kontraktlinie og kunde/kontrakttype kan opsættes til bogføring. Det vil med andre ord sige, at der dannes interne serviceordrer og sideløbende en faktura til kunden på det aftalte beløb for kontrakten. Dermed bliver det muligt for maskinhandleren at følge op på servicekontraktøkonomien og følge med i, hvor mange udgifter sammenlignet med indtægter, der er pr. kontrakt med den pågældende kunde.

På kontraktoplysninger kan det angives på den enkelte maskine om service er inkluderet og du kan håndtere driftstimer. Det er muligt at tilknytte servicekontrakten til en udlejningsordre og at sammeknytte en service- og lejekontrakt.

Arne lille web

Kontakt

Arne E. Christensen

Salg og marketing

  +45 51 56 51 22

 aec@jma.dk

Kontakt

Johnny Krogh

CEO, Salg

+45 51 56 51 03

  jok@jma.dk

På jma.dk bruger vi cookies til at forbedre din oplevelse. Du kan acceptere vores cookies her eller sige nej tak, hvis du ikke ønsker, at vi benytter cookies i din browser.