Servicekontrakter

DSM systemet gør det muligt for dig at tilbyde servicekontrakter til dine kunder.

Det er muligt at tilføje 1 kontrakt pr. kunde med eventuel samling af flere maskiner på én kontrakt.

Fordeling af interne og eksterne poster angives pr kontraktlinie og kunde/kontrakttype kan opsættes til bogføring. Det vil med andre ord sige, at der dannes interne serviceordrer og sideløbende en faktura til kunden på det aftalte beløb for kontrakten. Dermed bliver det muligt for maskinhandleren at følge op på servicekontraktøkonomien og følge med i, hvor mange udgifter sammenlignet med indtægter, der er pr. kontrakt med den pågældende kunde.

På kontraktoplysninger kan det angives på den enkelte maskine om service er inkluderet og du kan håndtere driftstimer. Det er muligt at tilknytte servicekontrakten til en udlejningsordre og at sammeknytte en service- og lejekontrakt.

Arne lille web

Kontakt:

Arne E. Christensen

Salg og marketing

Telefon: +45 51 56 51 22

E-mail: aec@jma.dk

Kontakt:

Johnny Krogh

CEO, Salg

Telefon: +45 51 56 51 03

E-mail: jok@jma.dk

 

Profil: 

Johnny Krogh er administrerende direktør for JMA A/S. Han har været ansat i firmaet siden 1995, hvor han startede i et job som konsulent. Siden har han arbejdet med salg af DSM løsninger og senest nu også som ejer og direktør for firmaet.

Han har tidligere erfaring fra en maskinforretning i Hadsund i Nordjylland, hvor han var ansat som lagerchef og han har dermed rigtig mange års erfaring fra branchen. Idag arbejder Johnny Krogh primært med salg, i både Danmark, Norge og Tyskland. 

 

 

VI BRUGER COOKIES