Servicejournaler

I DSM systemet har brugeren adgang til flere rapporter, som giver overblik over bevægelser på værkstedet: 

  • Igangværende arbejde i kost- eller salgspriser: en liste over den værdi som igangværende serviceordrer repræsenterer. Denne kan udskrives pr. montør, pr. ressource m.m.
  • Serviceindkaldelse
  • Garanti: eksempelvis en oversigt over åbne eller lukkede reklamationssager pr. leverandør
  • Garanti: en oversigt over de maskiner, hvor garantien er udløbet
  • Serviceavance: overblik over avancen på eksempelvis ansvarscenter eller på serviceordrer-niveau
  • Gevinst/tabsposter på Servicekontrakter
  • Tidsregistrering intern/ekstern eller eksempelvis på arbejdstyper: et samlet overblik over, hvad montørerne bruger tid på

Herudover findes der periodiske aktiviteter – altså kørsler, hvor man eksempelvis kan oprette elektroniske servicefakturaer, beregne kost eller salgspriser på igangværende arbejde og meget mere

Arne lille web

Kontakt:

Arne E. Christensen

Salg og marketing

Telefon: +45 51 56 51 22

E-mail: aec@jma.dk

Kontakt:

Johnny Krogh

CEO, Salg

Telefon: +45 51 56 51 03

E-mail: jok@jma.dk

 

Profil: 

Johnny Krogh er administrerende direktør for JMA A/S. Han har været ansat i firmaet siden 1995, hvor han startede i et job som konsulent. Siden har han arbejdet med salg af DSM løsninger og senest nu også som ejer og direktør for firmaet.

Han har tidligere erfaring fra en maskinforretning i Hadsund i Nordjylland, hvor han var ansat som lagerchef og han har dermed rigtig mange års erfaring fra branchen. Idag arbejder Johnny Krogh primært med salg, i både Danmark, Norge og Tyskland. 

VI BRUGER COOKIES