JMA lægger stor vægt på, at vore medarbejdere forstår maskinhandlerens hverdag og at de tager alvorligt hånd om de udfordringer, det kan give, hvis systemerne ikke virker optimalt.

Det er af stor betydning for os, at vore konsulenter i kundesupporten har et godt indblik i kundernes forretning. Derfor rekrutterer vi ofte medarbejdere, som har arbejdet i branchen gennem flere år og som har maskinhandlerbranchen "inde under huden".

Vi sidder klar i kundesupporten til at besvare spørgsmål om vore systemer, som kan indberettes online via JMA forum - en portal med dialogfora, information fra JMA om systemerne og indberetning af ønsker til DSM systemet, eller via telefon og e-mail. Vi har udarbejdet FAQ vejledninger til systemet som kan downloades her.

Det betyder for vore kunder:

  • De ved, at vi ved noget om hele deres installation - det giver dem tryghed.
  • De ved, at vi ved noget om deres hverdag - det giver dem vished for at vi forstår dem - vi taler samme sprog.
  • De ved, at vi også interesserer os for deres forhold til deres kunder og leverandører
  • De ved, at vi interesserer os for den handel, der foregår imellem vore kunder.
  • De kan altid on-line holde øje med, hvor meget support tid, de har brugt hos os - det giver dem mulighed for at planlægge økonomi og uddannelse.
  • De ved, at vi vil gøre alt, hvad vi magter, for at hjælpe dem ved seriøst at tage fat om de ting, som opstår.

Vi tilstræber altid at hjælpe hurtigst muligt. Når der oprettes en online support sag, kan supportmedarbejderne se sag med det samme og tager fat i den, så snart de er ledige. Hvis telefonen benyttes, må der forventes, at der kan være kø, da flere ofte ringer samtidig.

Vi har ingen svartidsgaranti, men 95% af supportopgaverne påbegyndes indenfor 30 minutter. Når supporten kontaktes, vil den brugte tid automatisk blive trukket fra kundens support timebank. Der kan opnås op til 20% rabat på vores timepris, når der købes timer til support timebanken.

Supportlivscyklus

JMA yder support i forbindelse med den aktuelle version af DSM systemet og i nogle tilfælde tidligere versioner af DSM systemet, forudsat at slutbrugeren har en gyldig opdateringsaftale med JMA.